המגישים גינו: "גנץ לא רוצה שישראל תנצח במלחמה"

מהדורת הבוקר No Comments on המגישים גינו: "גנץ לא רוצה שישראל תנצח במלחמה"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר בני גנץ מתנגד נחרצות להעברת תקציב המדינה שכולל גם משכורות למורים החרדיים במסגרת 'אופק חדש' והרוחות באולפן סערו: דוד חכם: "אני רוצה להסיר את המסכה מהדמות הכביכול ממלכתית, בני גנץ. מיד כשפרצה המלחמה הוא הודיע שישראל לפני הכל ולמען המלחמה הוא מוכן להצטרף לקואליציה ובכך בעצם זינק בסקרים בצורה מטאורית. עכשיו הוא מנצל את זה כדי לעשות פוליטיקה ולהתנגד לתקציב שכולל משכורות למורים וכסף חיוני להתיישבות. הוא אמר שהוא לא עוסק בפוליטיקה אבל זה מה שהוא עושה".

בצלאל קאהן: "בעקבות המלחמה סדרי העדיפויות בתקציב השתנו לחלוטין, ובתקשורת ניצלו את זה כדי להסית נגד תקציב החינוך החרדי. בין היתר מדובר על מורים בדרום שהצטרפו לתוכנית 'אופק חדש' וכעת הם לא מקבלים את משכורתם. יצוין לשבח שר האוצר שכן נלחם עבורם. מכתבו של בני גנץ הורס את הלכידות בחברה ומחזיר אותנו לימים שלפני המלחמה. כל החברים שלו מהמפלגות החרדיות – נעלמו. היכן אתם כעת?".

חכם: "עשרות מיליונים הוקצו לתרבות ולספורט. איך זה קשור למלחמה? אם יש כסף לזה – יש כסף גם למורים. אני פונה מכאן לח"כים החרדיים, תפסיקו לחשוב שגנץ יצרף אתכם לקואליציה עתידית בראשותו. זה לא יקרה. אפשר לעבוד איתו אבל אל תטעו בתדמית הממלכתית שלו. בזמן מלחמה גנץ עושה פוליטיקה מכוערת על חשבון המורים החרדיים. אתה ואנשיך שונאי חרדים".

קאהן: "גנץ בטוח שעדיין יש לו זכות ווטו בממשלה. הוא יכול ללכת. המדינה חתמה עם המורים על הסכם – והיא צריכה לעמוד בה. נקודה. וזה אותו גנץ שהתעסק כל הזמן בפנסיות התקציביות לבכירי צה"ל".

חכם: "אני מציע להעביר קצת מהפנסיות הללו למשכורות המורים החרדיים. אני חושב שבני גנץ לא רוצה שישראל תנצח יותר מידי במלחמה כי בעקבות כך נתניהו יתחזק בסקרים וזה מפחיד אותו".

האזינו



0 תגובות